lørdag den 29. oktober 2016

TRICK OR TREAT


Det kan vist ikke været gået nogen ubemærket hen at den oprindeligt amerikanske højtid Halloween, lige så stille har gjort sit indtog i Danmark. Den fejres normalt d. 31 oktober, og netop derfor er denne lørdag netop også oplagt til at deltage i divers Halloween arrangementer rundt omkring i landet. Desværre har jeg i år ikke selv nogle Halloween fester i kalenderen, men derfor kunne jeg stadig ikke dy mig for at lege lidt med ansigtsmalingen, hvilket resulterede i denne mexicanske sugar skull make up. 



Jeg brugte noget gammelt ansigtsmaling til at lægge en hvid base. Herefter gik jeg i krig med en sort eyeliner og til sidst fyldte jeg ud med rød læbestift. Inspirationen til designet fandt jeg på Pinterest, som altid er fyldt med gode idéer. 


Hertil passer mine Halloween negle som jeg lavede til en artikel til Metroxpress jo perfekt! De er lavet i hånden, og en lille how-to video er at finde på Metroxpress' hjemmeside eller i artklen. 



Happy Halloween! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar