fredag den 20. marts 2015

BAD LUCK

For leden dag punkterede fordækket på min cykel. Jeg befandt mig på Nørrebro og fandt derfor hurtigt en cykelsmed der kunne ordne det for mig. Imens jeg ventede på at min cykel skulle blive færdig, bevægede jeg mig lidt rundt på gaderne i Nørrebro. Jeg cykler igennem Nørrebro til og fra skole, men det gik op for mig at til trods for at jeg befinder mig her stort set hver dag, så kender jeg faktisk overhovedet ikke området. Og måske var det held i uheld af min cykel punkterede på vej hjem fra arbejde, for mens jeg gik rundt på gaderne på Nørrebro fandt jeg den mest fantastiske genbrugsbutik, ved navn Prag København. Nogle af de garvede københavnere kender den måske. Jeg har efterfølgende gjort lidt research og har fundet ud af at de både har en butik på Nørrebro og Vesterbro. Det er en fantastisk butik at træde ind i, for det har alt lige fra det der minder om Vild Med Dans kostumer til læderjakker og retrokjoler - og det var i særdeleshed sidstnævnte der fangede mit øje. 




Mange kjoler senere kom jeg ud af butikken med denne skønne sag i hånden - og hvor er jeg vild med den! Den var dog for stor til mig, men efter en nærstudering kom jeg frem til at den ville være nem at sy ind, hvilket den bestemt også var og nu sidder den som støbt! 





Som med stort set alle mine andre kjoler, skulle der selvfølgelig være matchende negle til! Jeg forsøgte mig med dette design, hvilket jeg ærligt talt ikke er helt tilfreds med - det så meget bedre ud i mit hoved! Kender I det? 






Anyways, det afholdte mig ikke fra at tage en masse billeder af både neglene og kjolen - og pæne kjoler gør mig en lille smule fjollet. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar